lørdag den 1. december 2012

Drømme om Loreen!


Kære Loreenfans.

Både i foregårs og i nat havde jeg en drøm om Loreen. De var faktisk lidt mærkelige :-O
I foregårs drømte jeg at jeg blev jagtet af James Bond (uha), men så kom Loreen i en fed bil og hjalp mig væk. Da jeg så spurgte om jeg måtte få et billede af hende sagde hun NEJ :(

I nat drømte jeg at jeg var til til koncert med Loreen, og jeg ville så gerne snakke med hende, men det kunne jeg ikke. Så var det også noget med at Loreen kun sang én enkelt sang til koncerten.. (det lyder ret kedeligt, men det var faktisk forfærdeligt at vågne efter man lige har drømt om sit idol) ... haha.

Håber også I har drømt nogle sjove drømme;-) - Man kan jo altid morer sig over dem senere.

Dette billede passer meget godt til min drøm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar